måndag, december 26, 2016

Klappar klara.




Här var det klappar i parti och minut. I år blev det mest pulsvärmare med drakfjäll.
Strumpor blev det också  båd` stora och små.
Till nästa jul får jag sätta fart liiiite tidigare så jag hinner göra allt klart i tid.
Hur många gånger har jag inte sagt det......men året verkar liksom hoppa över en hel del månader...i alla fall hos mej...hihihi.... Först är det påsk med kycklingar och ägg...sen midsommar med sill och
blommor och sol....sen kommer hösten ....ibland med en förlängs sommarsol och värme.
Hösten kommer och då ska det bli liksom lagom kyligt och så vidare för att tanken på vintern ska komma igång. Då kommer jultankarna med klappar osv.....men i höstas så infann sej inte den  tanken förrän november var halvvägs....ja då blir det som det blir....mao lite brådis.
När ska jag lära mej att börja tänka på julen i tid....kanske redan efter påsk.
 

1 kommentar:

  1. Pulsvärmarna med fiskfjäll var kanonfina. Jo allt annat var jättefint också men fiskfjällsvärmarna har jag inte sett förut någonstans.
    Vilka jättefina klappar. Heja dig Soili!
    Gott Nytt År

    SvaraRadera